Jumaat, 12 April 2019

PENAMAT SEJARAH

ASSALAMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA WAHAI PEMBACA BLOGGER!!!

Hi! Kami ingin mengucapkan "SELAMAT DATANG ke OURHISTORICAL blog"🙋🙋



Ini adalah serba sedikit tentang pendapat saya dalam subjek PENGAJIAN MALAYSIA setelah selama hampir 5 bulan . Disediakan oleh MUHAMMAD ZAHIRUDDIN 







Alhamdulillah. Saya Siti Nur Raiha Binti Selamat. Sayaa berharap dengan adanya pembelajaran Pengajian Malaysia bersama Miss Hana ini dapat membantu lebih bertenaga untuk menjawap exam Pengajian Malaysia pada 25.4.2019 ☺️.
Disediakan Oleh : SITI NUR RAIHA BINTI SELAMAT



                                           

Ini adalah satu perkongsian pendapat saya mengenai pembelajaran dalam subjek Pengajian Malaysia, saya berharap dengan adanya ilmu yang dicurahkan oleh Miss Hana kepada saya,saya dapat mempraktikkannya semasa menjawab final exam pada 25.4.2019 ini dengan baik😊
Disediakan Oleh : Noor Alia Nazira Binti Usaman


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PENAMAT SEJARAH

ASSALAMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA WAHAI PEMBACA BLOGGER!!! Hi! Kami ingin mengucapkan  "SELAMAT DATANG ke OURHISTORICAL blog&q...